Garantie si service

Conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor, pentru toate produsele vandute si livrate de catre Viitor Sanatos Grup beneficiezi de garantie. Astfel, fiecare produs are o perioada de garantie in care daca din anumite defecte de fabricatie acesta se strica, reparatia este gratuita.

Ce trebuie sa faci daca produsul se defecteaza in perioada de garantie ?!

   1.Click aici si Descarci Formularul pentru reparatii produs
   2.Completeaza-l cu datele care se cer
   3.Listeaza-l, dupa care impreuna cu produsul defect si o copie a facturii fiscale care ai primit-o la achizitionarea lui, le trimiti la adresa indicata pe formularul de reparatii.

Dupa receptionarea produsului, colegii de la service, vor analiza situatia si te vor contacta pentru detalii.

In cazul in care produsul se supune garantiei, acesta va fi reparat in maxim 30 de zile de la primirea lui in service. In caz ca acesta nu se poate repara, va fi inlocuit cu unul nou.

In cazul in care produsul este deteriorat din cauza folosirii inadecvate, acesta isi pierde garantia.