Suport telefonic

Daca nu gasesti mai jos raspunsul la intrebarile tale, poti sa ne suni.

Telefon: 0765.25.25.85

Program:

Luni – Duminica: 8-21

Preluare comenzi:

Luni - Vineri: 08-16

Orange: 0745.30.30.49

 

Intrebari despre comanda

Am inregistrat o comanda si vreau sa o platesc online. Cum procedez?
Dupa ce ai inregistrat comanda, te-ai razgandit in privinta modului de plata si vrei sa o platesti cu cardul online te rugam sa ne suni la numarul 0745.30.30.49.

Am inregistrat o comanda si m-am razgandit, vreau alt produs. Cum procedez?
Daca nu ai primit inca produsul pe care l-ai comandat si nu il mai vrei, te rugam sa ne suni la numarul 0745.30.30.49.

Am cerut anularea comenzii cu cateva minute in urma. De ce nu imi apare in istoricul de comenzi ca e anulata?
De obicei, daca comanda ta a fost deja facturata, chiar daca ai anulat-o, poate dura cateva ore pana cand statusul acesteia se actualizara in istoricul de comenzi. Te rugam sa verifici iar statusul comenzii tale in cateva ore.

 

Intrebari despre livrare

Cand se livreaza comanda mea?
Pentru produsele comandate de pe site-ul nostru http://www.viitorsanatos.ro, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare sau  la cerere pe mail: info@viitorsanatos.ro

Intrebari post-cumparare

Cum procedez daca am primit produsul deteriorat?

Daca ai primit coletul deteriorat, urmeaza pasii:

  • 1. Intocmeste un proces verbal cu reprezentantul curierului din care sa rezulte deteriorarea exterioara a coletului (retine o copie a pocesului verbal)
  • 2. Fa cateva poze produsului, din care sa reiasa cat mai bine ca este deteriorat
  • 3. Completeaza formularul de reclamatii sau sesizari si trimite-l pe adresa viitorsanatos@gmail.com