Suport telefonic:

Daca nu gasesti mai jos raspunsul la intrebarile tale, poti sa ne suni.

Telefon: 0765252585

Program: Luni – Duminica: 8-21

Preluare comenzi: L-V, orele 08-16

Romtelecom    0264.40.39.70 

Orange            0745.30.30.49

Informatii despre livrari :

- la cerere pe e-mail -

info@viitorsanatos.ro

Intrebari despre comanda

 Am inregistrat o comanda si vreau sa o platesc online. Cum procedez?
Daca dupa ce ai inregistrat comanda te-ai razgandit in privinta modului de plata si vrei sa o platesti cu cardul online te rugam sa ne suni la numerele 0264-403970 sau 0745303049 

Am inregistrat o comanda si m-am razgandit, vreau alt produs. Cum procedez?
Daca nu ai primit inca produsul pe care l-ai comandat si nu il mai vrei, te rugam sa ne suni la numerele 0264-403970 sau 0745303049 

Am cerut anularea comenzii cu cateva minute in urma. De ce nu imi apare in istoricul de comenzi ca e anulata?
De obicei, daca comanda ta a fost deja facturata, chiar daca ai anulat-o, poate dura cateva ore pana cand statusul acesteia se actualizeaza in istoricul de comenzi. Te rugam sa verifici iar statusul comenzii tale in cateva ore.

 

Intrebari despre livrare

Cand se livreaza comanda mea?
Pentru produsele comandate de pe site-ul nostru http://www.viitorsanatos.ro, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare sau  la cerere pe mail: info@viitorsanatos.ro

 Intrebari post-cumparare

Cum procedez daca am primit produsul deteriorat?

 Daca ai primit produsul deteriorat urmeaza pasii:

1.    fa cateva poze produsului, din care sa reiasa cat mai bine ca este deteriorat
2.    trimite-ne o sesizare completand formularul de reclamatii si sesizari: http://www.viitorsanatos.ro